Ara ki bulasın :)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Gaz sancıları geliyorum demeZZZ..gelir!!!

Hamileliğimde yaaa ben nasıl yapacağım diye düşündüğüm şeylerden biride gaz sancılarıydı...Aman Allahım yazık bebişime kıyamıyorum kıpkırmızı oluyor ve ıkındıkça ıkınıyor ...geçicek ama 1 ayımız kaldı :)
Bebeklerimizde gün içerisinde tipik olarak birçok kez bağırsak hareketlenmeleri olur.(yavrum benimya bağırsağını yerim senin :)))
Bunun nedeni yeni doğan bebeklerin bağırsaklarının gıdaları daha büyük bir bebek kadar iyi bir şekilde sindirememesi..
Bunun için ben ayak altlarına elma yağı kullanıyorum ( kokusu nekadar keskin olsada ) ayaklarını sıcak tutuyor, her emzirmeden sonra mutlaka bacaklarını karnına doğru bastırıyorum.Bu gaz mevzusu o an bebekte alındınmı cidden daha güzel, daha missssssss misssss uyuyorlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder